• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66944
+
-

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس البرز و هرمزگان

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 332 کیلو و 400 گرم تریاک در یک خودرو و در عملیات مشترک پلیس استان‌های البرز و هرمزگان کشف و متهم نیز دستگیر شد.
به گزارش فارس، سردار «عباسعلی محمدیان» اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز بر روی عناصر حمل‌و‌نقل مواد مخدر، مشخص شد که فردی با استفاده از یک دستگاه پژو پارس مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.
وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از مأموران پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی میناب - هشت‌بندی اعزام و با رصد و پایش خودروهای عبوری موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

محمدیان بیان کرد: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور ایست پلیس، با تغییر مسیر خود قصد فرار به بیابان‌های اطراف را داشت که مأموران با تعقیب و گریز طولانی‌مدت، در نهایت با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو 332 کیلو و 400 گرم تریاک در زیر صندلی عقب کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منتقل شد.
فرمانده انتظامی البرز همچنین از شناسایی انبار لوازم یدکی خودرو در نظرآباد خبر داد و گفت: 700 عدد لوازم یدکی احتکارشده در بازرسی از این انبار کشف شد.

محمدیان مقابله با احتکار و برخورد قاطع با مخلان امنیت بازار را از اولویت‌های پلیس البرز برشمرد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو در یک انبار در شهرستان نظرآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مکان مذکور 700 عدد لوازم یدکی احتکارشده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد؛ ارزش کالاهای احتکارشده 60 میلیارد ریال برآورد شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید